Blogo įrašai :: Kriaušių kompoto įvairumas.. 8 skoniai

Kriaušių sezonui įpusėjus.. sugalvojau, kad šiemet reikėtų pasidaryti kelis trilitrinius kompoto, ale kai susiruošiau.. nusprendžiau darysiu visus skirtingai, bus ir skaniau ir tuo pačiu išbandysiu ir kelis naujus skonius. Tad, pasiruošiau 9 trilitrinius, deja 9-ajam ne tai kad pritrūkau idėjų, bet neturėjau tada šermukšnių, tad su šermukšniais bandymus atidėjau kitiems metams :))


Dažnas klausimas o kiek reikia kompotui cukraus? išties cukraus dedasi daug.. 1 litrui vandens - ~ 300 gr. cukraus.

Ir kad nenueitų darbas perniek bei stiklainiai neišautų, vertėtų į sirupą įdėti šiek tiek citrinos rūgšties arba ją keisti natūraliomis uogomis ar vaisiais, kurių pasirinkimas iš ties platus, dariau su: citrina, slyvomis, spanguolėmis, vynuogėmis ir obuoliais. Dar, kaip minėjau buvo mintis su šermukšniais, bet deja jų neturėjau :(

Skonio paįvairinimui naudojau cinamoną ir gvzdikėlius. O spalvai - aronijas.


Saldžios kriaušės ne tik labai skanios, bet ir naudingos sveikatai. Kriaušėse daug organizmui reikalingos ląstelienos, vitaminų, mineralų, antioksidantų. Beje, nuolat valgomos kriaušės padeda apsisaugoti nuo osteoporozės, jose yra boro, kuris padeda organizmui išsaugoti kalcį.

Be to, jei jaučiatės pavargęs, užkrimskite kriaušės – ji padės atgauti jėgas.

100 g kriaušių - tik 58 kilokalorijos.

O skonio rezultatas, aišku tik žiemą, kai darysim ir skanausim ;)

» Laima

 

Išbandėme ir mes gyvi!