Dabar esate » Virtuvės subtilybės » Ką vertėtų žinoti perkant maisto produktus

Ką daryti nusipirkus nekokybišką maisto produktą?

Ką daryti pirkėjui, nusipirkus netinkamos kokybės maisto prekę? - jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę, grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Ką daryti pirkėjui, jei parduotos prekės galiojimo laikas jau pasibaigęs? - parduoti prekes, kurių tinkamumas naudoti terminas pasibaigęs – draudžiama, tačiau jei vartotojui vis dėlto buvo parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs, vartotojas gali pasinaudoti aukščiau išvardintomis teisėmis.

Kur keičiamos ar grąžinamos netinkamos kokybės maisto prekės? - netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje.

Kokius dokumentus pirkėjas turi pateikti pardavėjui, norėdamas pakeisti ar grąžinti maisto prekę? - norėdamas pakeisti ar grąžinti maisto prekę, pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodomi prekės trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas teisėtas reikalavimas. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

[Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos informacija]

Grįžti atgal